שירותי תיקון למפעלים

 שירותי תיקון למפעלים — מהן האפשרויות העומדות בפני מפעלים הזקוקים לתיקונים כאלו ואחרים?

מפעלים

ברחבי העולם והארץ פזורים מפעלי תעשייה בתחומים שונים. מפעלים עשויים לפעול בתחומים כגון ייצור בתעשיית הפלסטיק, תעשיית הפורמייקה, תעשיית העץ, תעשיית הבטון, מפעלי פרזול, מפעלי מזון. מפעלים אלו עושים שימוש במכונות רבות ומגוונות לטובת ייצור המוצרים אותם הם מציעים ללקוחות המפעל.

המכונות בהן עושים שימוש במפעלים השונות הינן מכונות CNC, משחזות, מכבשים, מכונות ריתוך, מכונות לעיבוד שבבי, מחרטות ועוד.

שירותי תיקון למפעלים

רובם המכריע של המפעלים, נתקלים באופן קבוע בתקלות במכונות השונות בהן הם עושים שימוש. תקלה במכונה, עלולה לפגוע פגיעה ישירה בייצור ובעבודה השוטפת של המפעל.

חברות שונות ומגוונות בשוק התעשייה מציעות שירותי תיקון למפעלים. השירות, כולל תיקון סוגים רבים מאד של מכונות בתעשייה כגון משחזות, מחרטות, מכונות ריתוך, מכבשים, מכונות לעיבוד שבבי, מכונות CNC, כלים לעיבוד שבבי וציוד תעשייתי מגוון.

החברות השונות, מעמידות לרשות המפעלים את הכלים המתקדמים ביותר הקיימים בתעשייה עבור תיקון מכונות ושיפוץ ציוד תעשייתי. החברות הללו מבצעות תיקונים, שיפוצים ועבודות אחזקה של ציוד מפעלים מכל מיני סוגים. אותן החברות, מחזיקות מלאי גדול ומכובד של חלקי חילוף עבור שלל מכונות, כאשר חלק מהחברות מחזיקות את חלקי החילוף המתאימים עבור כלל המכונות הקיימות בתעשייה.

זאת ועוד, החברות מציעות שירותי הרכבת מערכות דיגיטליות למכונות, הרכבת מערכות CNC, החלפת ברגים ואומים, אספקת אוטומטים ועוד.

תיקון מכבשים

שירות תיקון מכבשים הינו אחד מהשירותים הנפוצים המוצעים על ידי חברות העוסקות בשירותי תיקון למפעלים. מרבית החברות, מציעות תיקון של כל סוגי המכבשים הקיימים בישראל כולל מכבשים פריקציוניים, מכבשי אימפקט ומכבשים הידראוליים.

שירות תיקון מכבשים מציע –

1. החלפת ותיקון קאילים.

2. תיקוני תפוחים.

3. תיקוני הופים.

4. תיקוני ברגים.

5. החלפת אטמים.

6. תיקוני מסילות.

7. תיקוני סדן.

8. בדיקת עומסים.

9. החלפת בוקסות.

תיקון מחרטות

שירות תיקון מחרטות הינו נפוץ גם כן במסגרת שירותי תיקון למפעלים. מחרטה, הינה מכונה לשינוי צורתו של פלסטיק, עץ ומתכת. אין אפשרות לתקן מחרטה באופן עצמאי שכן מדובר במכונה רגישה ומסוכנת. תיקון המחרטה מתמקד במספר אלמנטים מרכזיים המצויה בכל מכונה –

1. ראש מניע — ראש בעל סכינים אשר תפקידו לחרוט את הצורה על גבי חומר הגלם.

2. ראש אחורי — ראש בעל סכינים חדות אשר המכתר את חומר הגלם מהצד השני על מנת לספק מענה הולם לדרישות מיוחדות.

3. תומך חריטה — המקום בו נמצא חומר הגלם אשר מיועד לפעולת החריטה.

חשוב לציין, כי אלו אלמנטים המצויים בכל מחרטה בסיסית, וברוב המחרטות חלקים רבים ונוספים אשר עשויים לדרוש תיקון, תחזוקה ושיפוץ.

מחרטות רבות, מופעלות באמצעות תוכנת מחשב (CNC), וכאשר מתגלה תקלה במחרטה אשר מצוידת בתוכנה זו, על בעל המקצוע לוותר כי הוא מוביל לסנכרון מלא בין המכונה לבין הפקודות אשר מגיעות אליה.

תיקון מכונת ריתוך

מכונת ריתוך תקולה, עלולה לגרום נזקים משמעותיים ובלתי הפיכים למפעל ובית עסק. עם זאת, רובן של התקלות ניתנות לתיקון בעזרתם של חלקי חילוף מקוריים ובעלי מקצוע מנוסים. לרוב, לא תהיה סיבה להחליף את המכונה.

תיקון מכונות עיבוד שבבי

חברות המציעות שירותי תיקון למפעלים, מציעות גם שירותי תיקון מכונות עיבוד שבבי. סוגי המכונות הנכללות תחת שירות תיקון מכונות עיבוד שבבי הינן כרסומות, מסורים ומקדחות. התיקון כולל החלפת אומים וברגים.

תיקון משחזות

חברות המציעות שירותי תיקון למפעלים מציעות גם שירות תיקון משחזות, כחלק מארסנל השירותים שלהן ללקוח.

https://tkaisrael.medium.com/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%99-%D7%AA%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%9E%D7%A4%D7%A2%D7%9C%D7%99%D7%9D-88bb1dbddfc3

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מחרטות למכירה יד שניה

שיטות לתיקון מחרטות

מאפיינים של מכונת cnc