כיצד נבחר חברה לעיבוד שבבי?

האם אתם מעוניינים בייצור של מוצר אשר צריך לעבוד תהליכים של ליטוש, חיתוך וכרסום? אם כך, אתם צריכים לפנות לחברה אשר מתמחה בביצוע עבודות של עיבוד שבבי. העבודות הללו הן חשובות מאוד כידוע, כי הן אשר בעזרתן ניתן לייצר מוצרים אף באופן בלעדי, שלא דרך חיבור של חומרים שונים ושלא בהתכה או בהדבקה - אלא פשוט בעיבוד שבבי איכותי ומקצועי. מכאן השאלה היא איך בכלל בוחרים בחברה שתוכל לבצע את העבודות הללו? מה צריכים להיות הדגשים שלכם לבחירת החברה הזו?

כך תבחרו בחברה הטובה ביותר


       האם יש לה רישיון ותקן? - קודם כל, כמובן שבוחרים אך ורק בחברה שיש לה רישיון פעיל לביצוע עבודות של עיבוד שבבי, ויש אף לבקש לראות את התעודות הרלוונטיות. לא פחות חשוב מהרישיון עם זאת, הוא לשים לב שלחברה יש תקן. עבודות העיבוד השבבי, כמו עבודות ייצור אחרות, מוטב שיהיו תחת תקן ISO. התקן מעיד על כך שהחברה פועלת תחת תקנים מחמירים במיוחד ושיש בה תהליך של אבטחת איכות ובקרת בטיחות, ומבחינתכם זה אומר תוצרים טובים יותר.

       אילו עבודות עיבוד היא מבצעת? - אתם בוודאי יודעים כי עיבוד שבבי הוא בעצם שם כולל שורה ארוכה מאוד של פעולות - כרסום, השחזה, חריטה, חיתוך, ועוד. השאלה היא כמובן, באילו מהטכניקות של העיבוד השבבי החברה הזו מתמחה? האם בכולן? האם בחלקן? האם היכולות של החברה בעובדות הכרסום למשל, זהות לגמרי ליכולות שלה בעבודות ההשחזה? תתפלאו שלעתים התשובה לא ברורה במיוחד. רצוי לברר את הנושא גם עם מנהלי החברה עצמה, אך גם עם לקוחות של החברה.

       יחס אישי - זה היבט שתמיד חשוב כשאתם יוצרים קשר עם ספק עבודה, וגם במקרה של חברת עיבוד שבבי הנושא שחוב מאד. החברה הולכת לייצר עבורכם מוצר חשוב מאד, והתהליך העסקי שלכם תלוי בה לחלוטין. חשוב מאד שהיחס שיינתן לכם יהיה אישי, מכבד ונעים, ואסור להתפשר על כך.

אפשר גם לקבל הצעות מחיר


מובן שכשאתם פונים לכמה חברות, רצוי גם לקחת מהן הצעות מחיר ללא כל התחייבות מצדכם, על מנת שאתם תוכלו בסוף לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מחרטות למכירה יד שניה

שיטות לתיקון מחרטות

מאפיינים של מכונת cnc