השחזת סכין גליוטינה


אולי לא שמעתם על סכין גיליוטינה אבל אחרי המאמר הזה לא רק תבינו מהי עושה ועד כמה היא חשובה, אלא גם כיצד אפשר לייעל אותה. השחזה היא אחת האפשרויות הטובות ביותר לשמירה על עמידות של אותה סכין לאורך זמן וגם שיפור הביצועים שלה ואם תמשיכו לקרוא תקבלו את כל הפרטים.

מהי סכין גיליוטינה ולמה היא משמשת?

סכין גיליוטינה היא למעשה סכין חדה מאוד שמחוברת למתקן שנקרא גיליוטינה. אולי אתם מכירים את השם של המכשיר מהמתקן המפורסם להוצאה להורג אך מדובר במכשיר שיכול להיות בבתי דפוס או במשרד והמטרה שלו הוא לחתוך כמויות גדולות של דפים בבת אחת. סכין גיליוטינה נקראת כך על שם המתקן המפורסם להוצאה להורג כי הם פועלים באותה השיטה, חיתוך על ידי עוצמה שנוצרת מתזוזה אנכית. סכין גיליוטינה משמשת את בתי הדפוס לחתוך את ההזמנות בדיוק רב וביעילות רבה בלי צורך לחתוך כל עמוד בנפרד מה שיכול להיות משימה ארוכה מאוד קשה והרבה פחות משתלמת.

מדוע חשוב להשחיז את סכין הגיליוטינה?

·        השחזת סכין גיליוטינה חשובה מאוד כדי שהסימטריה של הסכין תהיה מושלמת יותר. ככל שהסכין תהיה יותר סימטרית כך יהיה ניתן להשתמש ברמת דיוק גבוהה יותר והחתכים יהיו אסתטיים יותר. חשוב לזכור את האסתטיקה בחיתוך, מדובר בערך חשוב מאוד שבלעדיו החיתוך לעולם לא יוכל להיות מושלם ובוודאי לא למטרות עסקיות.
·        לא רק שהשחזת סכין גיליוטינה יכולה להיות חשובה מאוד לסימטריה וכך גם תשליך על עיצוב הדפים שנחתכים, אלא היא תוכל להיות חדה יותר ולבצע את החיתוך בצורה טובה יותר. כך יהיה ניתן לחתוך כמות גדולה יותר של דפים בזמן קצר מאוד. זו יכולה להיות התייעלות חשובה מאוד למקום גדול ותעשייתי כמו בית דפוס אך גם ברמה המשרדית יש לכך משמעות חשובה.
·        כאשר אנו מדברים על הדיוק של הסכין אנו מתכוונים גם לדיוק בקצוות שלה. הדיוק הזה חשוב מאוד כדי שיהיה ניתן לחתוך באופן מדויק ולא רק חלק יותר.
·        השחזת סכין גיליוטינה מאריכה את משך החיים שלה והופכת אותה לעמידה יותר.

ני   

כיצד ניתן להשחיז סכין גיליוטינה בדיוק?

יש כל מיני מכשירים שיכולים לעזור להשחזת סכינים ובכך גם סכין גיליוטינה. חשוב לזכור כי ההשחזה של סכין גיליוטינה חייבת להיות מדויקת ברמה הכי גבוהה שיש כיוון שהסכין הזו אמורה לחתוך כמות גדולה של דפים, ואם היא לא תהיה חדה מספיק, לא רק שהדפים לא ייחתכו אלא יהיה קשה מאוד לחזור על המשימה אחרי שרק חלק מהם נחתכו. השחזת הסכין נעשית בשיטה ידנית וגם על ידי משחזת, כאשר יש אפשרות להשתמש גם במכונת CNC מתקדמת. בדרך כלל ההשחזה הידנית תהיה אקורד הסיום של השחזת סכין גיליוטינה וזאת כיוון שניתן לבצע פינישים אחרונים מדויקים עם היד.

 כיצד נקבל את ההשחזה הכי טובה שיש?

מי שרוצה להשחיז את הסכין שלו כדי שהגיליוטינה תוכל לחתוך בצורה מדויקת יותר, או במקרים אחרים שהיא תוכל להמשיך לחתוך כי כבר זמן מה שהיא לא מסוגלת לעמוד במשימה בגלל ההתיישנות שלה, צריך לבחור בהשחזה עצמאית או בעזרה ממקצוענים. תמיד תוכלו לקנות משחזת ואז השחזת סכין גיליוטינה תוכל להתבצע בכל עת מתי שנוח לכם, אם כי אתם צריכים לזכור שיש צורך בידע וניסיון כדי לבצע את המשימה על הצד הכי טוב שיש. כמובן שתמיד תהיה קיימת האפשרות להשחיז את הסכין עם חברות מקצועיות שיוכלו לספק לכם השחזה מהירה ומדויקת במיוחד.

הפוסט פורסם ראשון במדיום ט.ק.א טכנולוגיות בתאריך 27.6.19

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מחרטות למכירה יד שניה

שיטות לתיקון מחרטות

מאפיינים של מכונת cnc